piątek, 7 kwietnia 2017

Spodenki dresowe w liski


Ostatnio zaprzyjaźniłam się z maszyną do szycia i odkryłam jej nowe możliwości m.in. w szyciu dzianiny. W końcu użyłam dresówkę, którą zakupiłam w poprzednim roku. Widać musiała swoje przeleżeć ;) I tak z jednego wykroju powstały dwie pary dresowych spodni dla kilkulatka i kilkumiesięczniaka.  Wystarczy, że inaczej wykończymy ten sam model spodni i mamy zgoła odmienny efekt. Dzięki temu możemy wykorzystywać ten sam wykrój wiele razy. I to mi się podoba. Chyba popadłam w manię szycia :)


                                            

2 komentarze:

  1. Cudne te spodenki :DDD. Ja ostatnio też się zaprzyjaźniłam z maszyną, ale to bardzo szorstka przyjaźń. A stempel o który pytałaś, to Creative Expressions, ale nie znam dokładnej nazwy, gdzieś mi się zgubiła etykietka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...