środa, 29 marca 2017

Wzorzysta torba XXL


Oto pierwsza torba jaka wyszła spod mojej maszyny. Zamek również wszywałam po raz pierwszy. Chyba weszłam na nowy etap szycia haha. Ale przyznam się szczerze, jestem z tej torby zadowolona :)  Do szycia użyłam tkaniny obiciowej tapicerskiej pluszowej (maszyna dała radę, niektóre igły niestety poległy, ale wydaje mi się, że były po prostu słabej jakości). Kolorowy haft jest dziełem mojej teściowej. Ma wymiar ok.40x40 cm, więc torba po dodaniu zapasów jest gigant. No przynajmniej dla mnie :)



6 komentarzy:

  1. Wow, cudna torba, przepiękny haft idealnie wkomponowany. Całość mega mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, cudo!!! Piękny haft, super kolory :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!! Mam nadzieję, że nie ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna! Owocna wspolpraca, naprawde :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...