wtorek, 12 kwietnia 2016

Ptasie trele [DT Papelia]


Wiecie co uwielbiam wiosną? Śpiew ptaków. Czy to czwarta rano, czy szesnasta...mogłabym słuchać codziennie. I odpoczywać, i słuchać... Ale do czego zmierzam?

http://papeliapl.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-10-ptasie-trele.html

Papelia, jak co miesiąc, zaprasza na twórcze wyzwanie. Tym razem tematem są właśnie "Ptasie trele". Moja karteczka powiedziałabym, że pasuje na komunię. A zrobiłam ją z tekturki pisanki. Wielkanoc się skończyła, więc trzeba sobie jakoś radzić. Dlatego wycięłam sam ażurowy motyw i dodałam tekturowe kropeczki :) Zapraszam do zabawy.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Piękna inspiracja i świetny pomysł :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ptasie trele, a karteczka pięknie do nich nawiązuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...