poniedziałek, 21 marca 2016

Wielkanocna kompozycja w naczyniu i wianek eko [DT Papelia]


Święta tuż, tuż...dlatego przybywam z dwiema propozycjami ozdoby wielkanocnego stołu. Pierwsza praca w pojemniku, który wygląda jak wytłaczanka po jajkach. Na sianku, w otoczeniu zielonego mchu, bazich kotków oraz gałązek umieściłam gniazko z jajkami. Dodałam piórka prawdziwe oraz papeliowe tekturki. Z przodu zrobiłam kompozycję z listkami, baziami, kwiatem z foamiranu oraz dekorem roślinnym z Papelii.




Dodatkowo wykonałam wianek na podstwie z wierzbowych gałązek. Owinęłam go sznurkiem jutowym, przyozdobiłam mchem i jajeczkami. Styropianowe jajka pozajmowały gniazdka, a papeliowe jajka z korka znalazły miejsce pomiędzy nimi. Wianek totalnie eko. Mam nadzieję, że moje kompozycje przypadną wam do gustu :)



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

11 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata!!! :)))))) Cudowne! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. są absolutnie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie dekoracje są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dekoracje, to mistrzostwo świata, są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne dekoracje, czuć świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne ozdoby, będą pięknie zdobić wielkanocny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dekoracje, podziwiam za pomysłowość i zdolności! Zostaję tutaj na dłużej :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...