poniedziałek, 22 lutego 2016

Różne oblicza miłości



Dzisiaj czas na moją kolejną inspirację dla Papelii. Dlatego mam dla Was dwie kartki z sercem Love w roli głównej. Obie pastelowe, wiosenne, sielskie i anielskie :) Pierwsza mocno ukwiecona z zygzakowymi ozdobnikami, które wykonałam przy użyciu maski i mgiełki.




Powyższą kartkę zgłaszam na wyzwanie w CRAFTfun #44 Shabby Love

http://craftfunsklep.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-44-shabby-love.html

Druga kartka jest również w niebieskiej kolorystyce, ale za to bez kwiatów. Dodatkowymi ozdobnikami są jedynie akrylowe krople i gaza. Wszystkie tekturki lekko przetarłam białym gesso.


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. Prześliczne kartki :))). Piękne tekturki, a Ty je fantastycznie wykorzystałaś :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są cudowne, piękna Twa wizja miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmmmmmmmmmm, cudowne!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie śliczne! ale to druga skradła mi serce :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki zachwycające :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta całą niebieska jest cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...