poniedziałek, 29 lutego 2016

Powarsztatowe wielkanocne kartki

Kartki zrobione na warsztacie u niezwykle utalentowanej Doroty Kopeć. Baaaardzo polecam  :) To kolejny mój warsztat, a co za tym idzie kolejne zauroczenie. Zabawa mediami, praca z tekturkami - wszystko super, na najwyższym poziomie :)


Na koniec pokażę Wam kwiatki, które udało mi się zrobić z foamiranu :) Co prawda nie warsztatowe, ale piankę zakupiłam zaraz po zajęciach. Do kolorowania użyłam suchych pasteli. Zawsze chciałam spróbować zmierzyć się z tym coraz modniejszym materiałem ;) Więc, gdy tylko nadarzyła się taka okazja, skorzystałam :)



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Kartki piękna, a kwiatki cudo, też mnie kusi żeby spróbować :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są cuuuuuuuuuudowne! :) Pięknie działasz :))))
    A te kwiatki? Brak mi słów, żeby wyrazić zachwyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! a kwiatki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...