poniedziałek, 8 lutego 2016

Motywacyjny magnes na lodówkę [DT Papelia]


Dzisiaj kolejna inspiracja dla Papelii. Z tej okazji przygotowałam magnes na lodówkę z motywacyjnym napisem. Baza kraft ma 10cm. Sznureczek poza funkcją dekoracyjną jest również praktyczny, gdyż pomaga w odklejaniu magnesu. Papiery to najnowsza kolekcja UHK Avonlea. Główne tło stanowi papier Gilbert....jest boski. Do takiej stonowanej i eleganckiej kolorystyki idealnie podpasowała mi tekturka z latarnią. Do tego mój ulubiony stempel listek cloe, który pasuje mi niemal do wszystkiego. Tabliczkę z napisem wykonałam w programie CraftArtist. Działam z nim, działam...moje postanowienie noworoczne w toku :)

 
Pracę zgłaszam na wyzwanie w Artimeno #43 Praca z papierami UHK Gallery
 
http://artimeno.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-43-praca-z-papierami-uhk.html
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

3 komentarze:

  1. Super pomysł i świetna motywacja do działania :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Kolory takie cudne i ... tabliczka z napisem - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. No taki magnes powinien zawisnąć na mojej lodówce- ale czułabym się zmotywowana:)
    A tak poważnie- jest przepiękny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...