wtorek, 16 lutego 2016

Książeczka z wierszem [DT Papelia]


Nieco walentynkowa praca w formie książeczki/albumu z wierszem Marii Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej o wdzięcznym tytule "Kto chce, bym go kochała". W pracy wykorzystałam tekturki z Papelii, bowiem jest to inspiracja na nowe papeliowe wyzwanie pt. "Intymnie". Zapraszam Was na bloga Papelii po więcej szczegółów i do oglądania prac dziewczyn z DT.






Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Super...bardzo pomyslowe...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) starałam się stworzyć coś nowego ;)

      Usuń
  2. Fantastyczny pomysł!!! I jeszcze moja ulubiona poetka, zachwycające :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia jest śliczna! Fajne kolorki, ciekawa forma i ten wiersz...
    Urzekła mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pawlikowską :)
    Cudnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł, w takiej formie wiersze smakują bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...