środa, 17 lutego 2016

Graficzne metryczki


Efekty mojej pracy z CraftArtist :) Strasznie podobają mi się takie metryczki dla dzieci, więc postanowiłam stworzyć coś na próbę. Ale tak mi się spodobało, że powstały cztery komplety. Raczej nic w naturze nie zginie, bo rodzina duża, znajomi dzieciaci, a taki personalizowany prezent będzie fajną pamiątką :) Chmurki z pierwszego kolażu rysowałam ręcznie myszką...ojj to są najlepsze ujęcia z kilkudziesięciu! No prosty kształt, a pracy co niemiara :)



 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

8 komentarzy:

  1. Ekstra metryczki, świetna praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne metryczki, podobają mi się wszystkie bez wyjątku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Szalenie mi się podobają :D ale wiesz, te z chmurkami najbardziej! Warto było je tyle rysować :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda jedna jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te z chmurkami, jest moźliwość zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ściągnełaś program CraftArtist? nie jest on płatny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest płatny. Kupiłam na stronie daisytrail.com

      Usuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...