poniedziałek, 18 stycznia 2016

Zaproszenie urodzinowe - digital scrapbooking


W poprzednim poście pokazywałam Wam zaproszenia urodzinowe ze stempelkiem, który sama wykonałam w programie CraftArtist 2. A że moim postanowieniem było lepsze opanowanie tego programu postanowiłam zrobić podobne zaproszenia, ale w wersji cyfrowej. Motyw z żyrafą i lwem pozostał ten sam. Dodatkowym elementem dekoracyjnym stała się ażurowa serwetka. Dodatkowo do kompletu powstały okrągłe stempelki z napisami (do pików na babeczki) oraz girlanda. Po skończeniu pracy stwierdziłam, że ten kolor to jednak trochę mało dziewczęcy, dlatego powstały następne digi stemple do pików oraz girlanda w kolorze różowym. Oba kolory fajnie współgrają, więc można je wykorzystać razem.





Stempelki w użyciu ;) 

 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw!!! Jesteś absolutnie genialna i masz wielki talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestaw!!! Jesteś absolutnie genialna i masz wielki talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudownie to wygląda. Wspaniały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...