wtorek, 5 stycznia 2016

Nowy Rok - nowe wyzwania i życzenia


Witajcie w Nowym Roku. Jak tam nastroje? Gotowi do działania? Bo ja tak :) W nowym roku czeka mnie trochę pracy. Na szczęście tej przyjemnej ;) Kto śledzi facebooka ten już wie, że dołączyłam do DT Papelii. Baaardzo się cieszę z tego faktu i już nie mogę się doczekać pierwszych inspiracji z pięknymi papeliowymi tekturkami. Będę Was informować na bieżąco o moich działaniach i nowych wyzwaniach na blogu Papelii. Trzymajcie za mnie kciuki :)

Wam - moi drodzy pragnę życzyć w Nowym Roku wytrwałości, uśmiechu, miliona kreatywnych pomysłów oraz spełnienia wszystkich marzeń! 

Przy okazji zobaczcie jakie życzenia przesyła cała załoga Art-Piaskownicy. Zapraszam również do śledzenia Art-Piaskownicowego bloga, gdzie nadal będę inspirować.
Z technicznych rzeczy - obrazek do dzisiejszego posta wykonałam w programie CraftArtist2. Jednym z moich postanowień noworocznych będzie lepsze opanowanie tego programu i dzielenie się z Wami efektami :) Do zobaczenia w następnych wpisach.

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Kochana! Samych pięknych, twórczych pomysłów w Nowym Roku i żeby nie zabrakło Ci czasu na spełnienie wszystkich magicznych planów :)
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również życzę wszystkiego twórczego :)

      Usuń
  2. Obrazek wyszedł przepięknie, na początku myślałam, że to wykrojnikowe wycinanki :))). Gratuluję i życzę twórczego roku, oby pomysłów nigdy Ci nie zabrakło!!! Pozdrawiam :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w Nowym Roku....

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam, jak zrobiłaś taką kartkę :D Samym dobrych zjawisk w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...