poniedziałek, 25 stycznia 2016

Mroźna i zimowa okładka [DT Papelia]


Okładka albumu bądź art journala (jeszcze dumam nad jej przeznaczeniem). Moja druga praca niemal cała w bieli. Wyjątkiem jest złoty embossingowany kwiat, który wykonałam z listka Cloe z Papelii. Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów zapraszam na bloga Papelii, gdzie znajduje się kurs na kwiaty z listków.



Pracę zgłaszam na wyzwanie w Sklep Ewa #42 Biało, mroźnie, zimowo

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-42.html

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Lubie zimową kolorystykę, zwłaszcza tak otulającą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okładka!!! Widziałam na papieliowym blogu Twój kurs na kwiatki, fantastyczny pomysł i przepiękne kwiatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kwiatuchy:) i całość super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :) Podobają mi się prace w takich kolorach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...