niedziela, 10 stycznia 2016

Moje pierwsze wyzwanie w nowym zespole [DT Papelia]


Pierwsze noworoczne wyzwanie na blogu Papelii pt. "Białe jeszcze bielsze" i moja inspiracja do zabawy. Rzadko wykonuję monochromatyczne prace, a białe jeszcze rzadziej. Niemniej jednak jestem zadowolona z efektu końcowego. W pracy wykorzystałam stempelek oraz tekturowy dekor Papeliowy.  Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)

http://papeliapl.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-7.html


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś. Ja też rzadko używam samej bieli. Bardzo ślubnie się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobić monochromatyczną pracę z samej bieli jest bardzo trudno, ale u Ciebie wyszło przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie piękna! :) Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędna! Napis jest uroczy - to serduszko :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna taka biel z bielą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...