czwartek, 7 stycznia 2016

Mini album [DT Art-Piaskownica]



Moja inspiracja na nowe wyzwanie w Art-Piaskownicy. Styczniową CRAFTmapkę sponsoruje producent papierów BeeScrap. Wykonałam album na zdjęcia i zapiski grudniowe. Nie udało mi się niestety na bieżąco robić zdjęć do grudniownika, więc postanowiłam zebrać najpiękniejsze oraz niezapomniane chwile z tego miesiąca do albumu. Takie podsumowanie w styczniu :) W tym celu wykorzystałam zimową kolekcję BeeScrap "Śnieżny dzień". Zapraszam do Art-Piaskownicy po szczegóły wyzwania. Warto wziąć udział w zabawie, gdyż dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda.

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/01/craftmapka-edycja-sponsorowana.html

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Okładka jest śliczna. Ciekawi mnie bardzo wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna inspiracja!!! Też jestem ciekawa wnętrza, ale znając Ciebie pewnie jest równie piękne jak okładka :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że środek albumu też pokażesz, bo okładka zapowiada ciekawy albumik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...