wtorek, 12 stycznia 2016

Kartka ślubna [DT Papelia]


Kolejna inspiracja z papeliowymi tekturkami. Tym razem coś na ślub. Zimowe śluby są piękne, gdy jest śnieg, bo wszystko skrzy, mieni się...a serca gorące bardziej niż zwykle, gdy na dworze mróz :) Tekturki pokryłam białym tuszem i brokatem. Użyłam ażurowych serwetek, które dodają lekkości całej pracy. Poza magnoliami, różą i listkami w kompozycji użyłam białych pomponików oraz gałązki jodłowej. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu :)



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

2 komentarze:

  1. Ślicznie skomponowana!
    Chociaż z tą zimą w tym roku kiepskawo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna taka żywa czerwień, ślicznie nacechowała całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...