wtorek, 8 grudnia 2015

Choinka z szyszek


Nie tak dawno Ayeeda prowadziła warsztaty online, na których można było zrobić świąteczny obrazek z choinką z szyszek na blejtramie. Przez moje niedopatrzenie udało mi się obejrzeć tak naprawdę samą końcówkę. Na szczęście Ayeeda powtórzyła co trzeba zrobić krok po kroku. A że byłam już u niej na warsztatach podstawy znałam. Większość produktów, z których korzystałam to 13arts. Ogólnie jestem zadowolona z efektu. Świeci się, błyszczy...Jest ok :)




Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Ponownie widzę tajemnicze słowo blejtram, spokojnie, rozkminię to sobie zaraz! Ale za to te literki wypukłe to jak? Poprawiałaś wydruk jakimś specjalnym wypukłopiszącym-kolrowo-brokatowym pisakiem:) (zapomniałam jak to się nazywa. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko wyjaśniam :) Blejtram to podobrazie malarskie. Czyli tą pracę mogę oprawić w ramy np.
      Ten wydruk to tak naprawdę maska z 13arts. Nałożyłam przez nią gel medium i posypałam pudrem do embossingu. Dzięki temu jest fajny wypukły efekt.
      Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten blejtram jest CUDOWNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieło totalne :))))) Zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, tylko pewnie problem byłoby z jej przesłaniem pocztą. Bałabym się, że się ta choineczka zniszczy w transporcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie trzeba to wyeksponować, cudowna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetna! Uwielbiam! <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...