wtorek, 17 listopada 2015

Świąteczne mediowanie


Kartki z embossingiem 3d biało-złotym. Do tego śnieg, cekiny, brokat i inne ozdoby świąteczne :) Tło ręcznie robione na papierze akwarelowym mgiełką Lindy's Stamp Gang. Kolor Sea Mint Green jest najlepszy - piękny, soczysty...mniam. Maski z 13 arts. Po warsztatach w Poznaniu pisałam Wam o tej cudownej koronce. No i już jest moja :) A Wam jak idą przygotowania świąteczne?




Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

10 komentarzy:

  1. Ale cudne!!! Przepiękne jest to Twoje mediowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama na mediowanie jeszcze się nigdy nie odważyłam, ale lubię podziwiać u innych :) Twoje mi się bardzo podoba :)
    Pozdrowionka, Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!!! I jedyne w swoim rodzaju :))) Aż boję się pytać, ile czasu potrzeba na zrobienie jednej... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa zależy czy jest wena ;) Wtedy szybko idzie :) Dziękuję

      Usuń
  4. Ta z domeczkami jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...