piątek, 20 listopada 2015

Śnieżna Mikołajka


Urocza lalka Julie Nutting skradła i moje serce. Kurczę, jak ja dawno nie kolorowałam stempli :) A to taaak wciąga. Podczas jednego popołudnia udało mi się wystroić cztery laleczki. Z pewnością będą one bohaterkami następnych wpisów. Śnieżną czapkę rysowałam sama. W zestawie jest kapelusz. Ale kapelusz w zimie? Czapka chyba lepsza ;)
 
 Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa, które tu zostawiacie :) Serce rośnie...naprawdę :)


http://kolorowyjarmark.blogspot.com/2015/11/pomocnica-swietego-mikoaja-wyzwanie.html
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. Prześliczna Mikołajka!!! Czekam na więcej i życzę powodzenia w wyzwaniu :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pastelowe kolory! I do tego Audrey, którą uwielbiamy <3 Bardzo dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiamy Audrey, a tak świetnie wystrojona idealnie pasuje do naszego wyzwania. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ślicznie wyszło :) tak mroźnie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pomocnica i świetne błękitne kolory które bardzo lubię :)
    Mikołaj będzie miał w tym roku wspaniałą Mikołajkę :)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku.
    Agnieszka Fumiko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...