środa, 25 listopada 2015

Cyfrowy scrap [DT Art-Piaskownica]


Przedstawiam Wam mój pierwszy cyfrowy scrap wykonany w programie Craft Artist 2 (digital scrapbooking). Przygotowałam go na nowe wyzwanie kolorystyczne w Art-Piaskownicy. Paleta  na ten miesiąc to bordo, ciemna zieleń oraz szary.  Zapraszam do zabawy :)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/11/kolory-listopada.html
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Piękny!!! Jestem pełna podziwu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tej "działce" nie znam się już zupełnie, ale scrap jest cudny! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że są takie :) Świetny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...