poniedziałek, 12 października 2015

Powarsztatowo mixmediowo


Początek października był bardzo twórczy. A to za sprawą warsztatów mixmediowych w Malowanej Kuźni w Poznaniu. Warsztaty prowadziła Ayeeda - właścicielka marki 13arts. Ostatnio zaopatrzyłam się w farbki, tusze, mgiełki i inne media z tej firmy, jednak zanim przyszły mój zapał nieco osłabł, dlatego potrzebowałam mocnego kopa motywacyjnego i inspiracji. Warsztaty to było to, czego potrzebowałam. Niezwykle miła atmosfera sprawiła, że nie wiadomo kiedy minęło ponad 3 godziny twórczej pracy. Teraz chwalę się efektami :) W niektórych miejscach wprowadziłabym kilka poprawek, z pewnych rzeczy bym zrezygnowała, ale w końcu nikt nie urodził się mistrzem... Żałuję tylko trochę, że nie spróbowałam innej kolorystyki. Bo turkus zawsze namiętnie stosowałam i stosuję w swoich pracach. Być może czas na samodzielne próby...i błędy...


Przedmiotami to ozdabiania były metalowe wiadereczko i drewniane serce. Na warsztatach mogłyśmy wykorzystać nowości 13arts. Ja np. użyłam cudownej maski koronki na serduszku. Widziałam, że w sklepie jest już dostępna. Mój portfel drży...



Podsumowując warsztaty były fantastyczne. Dziękuję wszystkim, którzy to tak pięknie zorganizowali. Ja już szukam następnych twórczych spotkań :) A Wy lubicie brać udział w warsztatach i dlaczego?

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Serduszko jest wspaniałe, nic bym w nim nie zmieniała. Kolory i kompozycja dobrane idealnie :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne turkusowe prace.U nas w Domu Kultury tez są warsztaty z rękodzieła ale niestety ze wzgledu na pracę zmianową nie zawsze mam czas w nich uczestniczyc.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!!! wiadereczko przecudne!!! idealnie moje pędzle by w niej wyglądały :):):) cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały efekt i ciekawa kolorystyka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam sie, że wiaderko można tak ozdobić, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...