środa, 7 października 2015

Elegancka kartka [DT Art-Piaskownica]


Kartka stworzona w ramach inspiracji na wyzwanie mapkowe w Art-Piaskownicy. Użyłam papierów TricksArt z kolekcji VENUS Christine oraz Sophie. A także dekoracyjną tekturkę, którą potuszowałam na biało. Dodałam mały kamyczek i kawałek taśmy ozdobnej.

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/10/craftmapka-pazdziernik.html

Serdecznie zapraszam Was do tej mapkowej zabawy oraz innych na blogu Art-Piaskownicy, gdyż wszystkie nasze październikowe wyzwania sponsoruje TricksArt, a dla zwycięzców przewidziane są fantastyczne nagrody :)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/10/craftmapka-pazdziernik.html


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Śliczna, a taka klasyczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Bardzo ładne masz te kwiateczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piekna....masz dryg....pozdrawiam,Yolca

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, nie widziałam jeszcze takich tekturek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...