środa, 28 października 2015

Druga seria świątecznych kartek


Z cynamonem, czerwonymi owocami jarzębiny i głogu, z brokatowymi listkami...oprószone śniegiem. Takie są kolejne kartki świąteczne mojego autorstwa :) Mam nadzieję, że te również Wam się spodobają.





Dziękuję Wam za obecność na moim blogu i każde ciepłe słowo. Pozdrawiam gorąco:)

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Szalejesz pięknie! :D Aż Świąt mi się zachciało :) Chociaż pewnie w tym roku mnie zaskoczą - roboty tyle, że aż na spanie czasu brak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Wspaniałe robisz te kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że masowa produkcja u Ciebie rusza ;) Ja jak zwykle na bakier z kartkami i jeszcze żadnej świątecznej nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...