wtorek, 15 września 2015

Wrześniowe urodziny


Dzisiaj chcę Wam pokazać ciekawą odmianę kartki sztalugowej. Do tej pory zdarzyło mi się wykonać pojedyncze sztuki w jakiejś niestandardowej formie. Ta jednak mnie oczarowała i mam ochotę na więcej. Pomysł na skręcaną kartkę sztalugową zaczerpnęłam z bloga Kartkulec - znajdziecie tam wiele fantastycznych prac. Moja kartka wygląda tak. Jest już trochę taka jesienna...stonowana. Chciałam też, żeby była elegancka. Zapakowałam ją w papierową torebkę z okienkiem. Obdarowana była zadowolona, a to przecież najważniejsze :)




Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie cudowne komentarze pod moimi pracami :)

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

8 komentarzy:

  1. Super forma, też ją widziałam, ale jeszcze nie robiłam. Bardzo, bardzo podoba mi się Twoja kartka, strasznie lubię takie kolory, przypominają mi pudełko czekoladek :DDD I świetny pomysł z tą torebką :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajny pomysł. Ja zawsze podziwiam takie pomysły, a potem kończy się na standardowej kartce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała! Cudne wykonanie :)))) Szalenie elegancka! :)
    A pomysł na "kopertę"? Odlotowy!!!! Wart naśladowania! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna :D Sztalugowa, ale jakaś inna niż te które do tej pory widziałam, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda, a pomysł na opakowanie jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny :) Z uśmiechem na twarzy czyta się takie miłe słowa :) Cieszę się, że Wam się spodobała kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Forma genialna, ale sama kartka - bajeczna! pięknie skomponowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie się cieszę, że od czasu do czasu będziemy pospołu robić sobie skręty:)))... (sztalugowe, nie inaczej), bardzo je lubię. Ten jest smakowity, zachciało mi się lodów z kawą:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...