środa, 2 września 2015

Time to say goodbye [DT Digi-Scrap]


Moja ostatnia inspiracja dla DT Digi-Scrap. Niestety blog zostaje zawieszony do odwołania. Cieszę się, że mogłam współtworzyć to miejsce. Poznałam fantastyczne osoby i mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. Zanim jednak nastąpi nieuniknione, możecie wziąć udział w ostatnim wyzwaniu. Temat to praca dowolna. Po szczegóły zapraszam na bloga Digi-Scrap. Moja inspiracja to mediowa kartka, w której użyłam stempelka Zegar autorstwa Klaudii. Zapraszam do zabawy.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  2. Śliczna jest, te kilka odcieni zieleni tworzy fantastyczną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka :))) Bardzo mi się podoba kompozycja, a szczególnie te chlapania :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam ostatnio fazę na chlapania :)

      Usuń
  4. Wspaniałe robisz te karteczki. Ta bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita :) Te czarne dodatki wyglądają fantastyczne :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...