poniedziałek, 21 września 2015

Pamiątki Chrztu Świętego z nowymi wykrojnikami


Witajcie poweekendowo :) Dzisiaj się chwalę, bowiem ostatnio zaopatrzyłam się w nowe wykrojniki Cottage Cutz Ubranka dla chłopca oraz Dziecko śpiące na księżycu. Śliczne maleństwa. Jestem nimi zauroczona. Praca z tym drugim jest o tyle przyjemniejsza, że wykrojnik posiada dziurki, dzięki którym możemy wypchnąć motywy. Ubranka niestety mają piankę. Osobiście nie przepadam za takim rozwiązaniem. Co nie zmienia faktu, że w najbliższym czasie powstanie więcej takich dziecięcych kartek. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę...





Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

3 komentarze:

  1. Nie zanudzisz, kartki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam się nie nudzę :))) Śliczne kartki Ci wyszły :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...