piątek, 18 września 2015

Niebieskie zaproszenia na Chrzest Święty



Kolorystyka dzisiejszych zaproszeń pewnie nie jest Wam obca. Ostatnio pokazywałam kartkę na pamiątkę Chrztu Świętego z takich samych papierów z niewielkimi zmianami w kompozycji. Te zaproszenia powstały jednak jako pierwsze - całe dwanaście sztuk. Trochę pracy było... A największa radość dla mnie to zadowolenie kuzynki, gdy zobaczyła efekt końcowy :) Przyznam, że ja również czuję się  dumna z własnej pracy.




Dziękuję za wszystkie odwiedziny i tak ciepłe komentarze. Jesteście kochane i niezastąpione :) 
(To do kobietek, które mnie regularnie odwiedzają ;) Czy są na pokładzie Panowie?)

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, bo zaproszenia wyglądają wspaniale :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podobają Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma opcji by się nie podobały, bo stworzyłaś śliczne stadko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...