wtorek, 8 września 2015

Moja wrześniowa CRAFT mapka [DT Art-Piaskownica]


W Art-Piaskownicy nowe wyzwanie. Tym razem mapka stworzona przeze mnie :) Przedstawiam Wam moje inspiracje. Na początek męska mediowa kartka. Standardowo chlapania (mam ostatnio jakąś fazę mediową). Ramki ręcznie machane bez linijki oraz tekturki zębatki z Eko-deco. Pomalowane na czarno i miejscowo zembossowane.


Druga inspiracja to delikatna i pastelowa okładka albumu dla dziewczynki. Zero chlapania :) Jak widzicie jedna mapka daje wiele możliwości. W moim przypadku powstały dwie zgoła odmienne prace.



Mapka i baner wyglądają tak :) Zapraszam do zabawy.

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/09/craftmapka-wrzesien.html
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Fantastyczne inspiracje, każda inna i każda piękna :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Męska skradła moje serce!!!! :D Cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...