poniedziałek, 28 września 2015

Kartka-album na chrzest


Kartka-album powstała z dwóch tekturek oklejonych papierem do akwareli. Połączyłam je kawałkiem eko-skóry. Żeby mieć pewność, że  skórka się nie odklei zamocowałam kolorowe ćwieki. Na pierwszej stronie zrobiłam album harmonijkowy na pięć zdjęć formatu 9x13cm. Ponieważ znajdowały się już tam wklejone i ozdobione zdjęcia, nie umieszczam fotki poglądowej. Na drugiej stronie życzenia i cytat z Psalmu. Miało być pastelowo i przy okazji kolorowo :) Ze sprawdzonych źródeł wiem, że się podobało i jestem z tego powodu bardzo HAPPY :)






 W podobnej kolorystyce powstała również kartka na pamiątkę Chrztu Świętego.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

8 komentarzy:

  1. Ale piękne kolorki. Śliczny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Ależ szalejesz moja droga! :))) Dawno mnie nie było u Ciebie, a tu takie wspaniałości! :)) Oglądam pozostałe rzeczy i nic tylko się zachwycam! :D
    Rewelacyjnie się rozwijasz! I nie przestawaj tworzyć, bo Twoje prace bardzo cieszą oko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...miód na moje serce :) Dziękuję za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  3. Bardzo elegancki i stonowany. To będzie świetna pamiątka dla obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowo, subtelnie, no po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudna,piekne pasteowe kolory, rewelacja...pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album w cudownej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...