czwartek, 27 sierpnia 2015

Różowa z tekturkami


Jak w tytule kartka z różowych pasków papieru. Listki potraktowałam delikatnie mgiełką. A te piękne tekturki pochodzą z iKropki. Jak Wam się podoba moje nowe tło do zdjęć? Ostatnio trochę eksperymentuję i szukam najlepszego dostępnego dla mnie rozwiązania. Uważacie, ze dobrze jest urozmaicać zdjęcia poprzez zmianę otoczenia lub dodatek gadżetów, czy lepiej znaleźć jedno charakterystyczne dla nas tło? Dobre zdjęcie może być w końcu połową sukcesu :)



Kartkę zgłaszam na wyzwania w:
Bee Scrap - Sierpniowa łąka
http://beescrapshop.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-sierpniowa-aka.html
 
I like challenges - Praca ślubna z tekturką
http://like-chellenges.blogspot.fr/2015/08/wyzwanie7.html

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. Super kartka!!! Podoba mi się to kamienne tło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemna, lekka karteczka :) dziękuję za wspólna zabawę z Bee Scrap

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory na tej pracy! :) Dziękuję za wspólną zabawę z I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) Podoba mi się drewniane tło. Jestem zwolennikiem wiecznych poszukiwań i zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny :) miód na moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...