poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Pudełko ślubne na przydasie


Tekturowe pudełko pierwotnie przeznaczone na tort obkleiłam papierami Ukryte Pragnienia. Z zewnątrz ozdobiłam kwiatami produkcji własnej i ulubionymi listkami. Dodałam również tekturkę oraz imiona Młodej Pary. W środku zrobiłam przegródki, które wypełniłam wełną drzewną . W tych przegródkach będą sprezentowane drobiazgi dla Młodych "na szczęście", "na przyszłość" itp. Pozatym na kraftowym tle (stwierdziłam, że nie ma sensu obklejać całego pudełka wewnątrz, bo ma ładny kolor) nakleiłam życzenia. Digi stempel z życzeniami autorstwa Jolagg. Dziękuję :)






 
Pudełko zgłaszam na wyzwania w:

Cherry Craft - #9 BINGO (różowy, kwiaty, sznurek)
http://cherrycraftpl.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-9-bingo.html
Artimeno - #37 Z dodatkami (sznurek, wstążka, perełki ORAZ tekturka, wstążka, gaza)
Produkty z oferty sklepu: perełki - kamyki, wykrojnik listki.
 
http://artimeno.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-37-z-dodatkami.html

http://artimeno.blogspot.com

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

9 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowe! piękna pamiątka.. do trzymania pamiątek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i piękne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki produkcji własnej są śliczne, jak całe pudełko zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest absolutnie genialne! I przepiękne!!!! :D
    Detale są przeurocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za tak miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko i piękna na nim dekoracja:0
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł !!! Pudełko jest śliczne !!!!
    Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pomysłowe pudełko :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...