wtorek, 25 sierpnia 2015

Postarzana róża w metalowej ramce


Moja weekendowa zabawa z mediami. Podobrazie 10x10 cm. Ta róża pierwotnie była biała ;) Długo nie miałam na nią pomysłu. Najpierw była lekko błękitna, potem dodałam niebieskiej metalicznej farby, na to jeszcze trochę złota. Już miałam ją oderwać, bo wyglądała strasznie, ale coś mnie powstrzymało. Moją ostatnią deską ratunku były mgiełki. Eksperyment się powiódł i efekt końcowy zaskoczył mnie pozytywnie. Jak na pierwszy raz jestem zadowolona :)




Pracę zgłaszam na wyzwanie w Retro Kraft Shop - Retromania 12

http://retrokraftshop.blogspot.com/2015/08/wyzwanie-challenge-retromania-12.html

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt. Podoba mi się dodatek złota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie to wygląda, bardzo bogato, ale też bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Końcowy efekt róży jest po prostu magiczny! Piękny projekt! Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała kompozycja wygląda magicznie i pięknie :DDD.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...