środa, 8 lipca 2015

Zielono-biała dla Młodej Pary


Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze pod poprzednimi postami :)
Dzisiaj mam dla Was ślubną kartkę. W końcu sezon w pełni. Była już lawendowa, teraz pora na zieloną:) To ażurowe serce mnie urzekło. Z embossingiem też ciągle eksperymentuję :)
Życzę Wam miłego dnia i uciekam pałaszować chłodnik z botwinką. W takie upały najlepszy. Zaraz po domowych wodach smakowych. Ja uwielbiam z limonką i miętą. Trzymajcie się :)

 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Kartka cudo!!! Wszystko mi się w niej podoba!!! Bardzo lubię tę kolekcję Galerii Papierów jest piękna i pasuje do wielu prac :) Serce jest przepiękne, ale o tym to mogę jedynie pomarzyć, no niestety takiego pięknego serducha to nożyczkami się nie da wyciąć. Bardzo podobają mi się te stemple, chyba w końcu się na nie skuszę :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) faktycznie super kolekcja. Stemple polecam :)

      Usuń
  2. Ach przepiękna! Serce śliczne i ten soczysty odcień zieleni - pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odświeżająca, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...