niedziela, 26 lipca 2015

Powitanie i mediowanie [DT Art-Piaskownica]


Dzisiaj jest wyjątkowy dzień. Dziewczyny z Art-Piaskownicy przedstawiły nowy skład DT i...tadaamm jestem tam też ja :) To niezwykłe wyróżnienie i kolejne wyzwanie dla mnie. Cieszę się, że mogę zasilać szeregi i tworzyć z tak utalentowanymi osobami. Dziękuję dziewczynom, że mnie przygarnęły. Mam nadzieję, że się nie zawiodą, a nasza współpraca będzie niezwykle owocna i twórcza :)

Aaa... i mam taki super Art-Piaskownicowy banerek :)

Dodatkowo biegnę do Was z mediową kartką, którą stworzyłam specjalnie na wyzwanie kolorystyczne w Art-Piaskownicy. Zapraszam Was serdecznie do udziału w tej zabawie. Inspirujcie się i twórzcie swoje małe dzieła :) Pamiętajcie, że do Art-Piaskownicy możecie zgłaszać nie tylko kartki i scrapy. Technika wykonania prac jest dowolna (biżuteria, poduszki, grafika, decoupage itp.), byle współgrała z tematyką poszczególnych wyzwań. Nie czekajcie, zaglądajcie do Art-Piaskownicy i dobrze się bawcie :)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/07/lipcowe-kolory.html


 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. super, kolorki w moim stylu :)
    http://flocreativelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji wyboru do DT!!! Wiesz wcale się nie dziwię, Twoje kartki są takie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) mimo wszystko nie spodziewałam się, czuję się mega wyróżniona :)

      Usuń
  3. Śliczna karteczka "Koleżanko " z Piaskownicy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Kartka świetna, kontrast jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...