niedziela, 12 lipca 2015

Mixmediowe love z motylkiem


Pochlapałam, pociapałam na papierze akwarelowym turkusem, złotem i brązem. W efekcie powstała mixmediowa kartka. Takiej jeszcze nie było, żebym sama tło robiła. Ale bardzo mi się podobały i ciekawiły u innych. No i bach.  Jak to mówią "wszystkiego warto próbować". Gorzej, że teraz cierpię na niedosyt mgiełek, a tyle jest kolorów...eh. Będę jednak musiała poszukać alternatyw. Mam np. kredki akwarelowe i kilka Distressów :) Czym jeszcze można kolorować tło i zastąpić mgiełki?

 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Profesjonalne plamy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do profesjonalnych im chyba jeszcze daleko, ale staram się :) dzięki za komplement :)

      Usuń
  2. Piękna! Ale się szybko rozwijasz :D Super!
    Mnie czasami zdarzało się używać dziwnych rzeczy :D Np. zwykłych kredek i flamastrów mojej Hani, lakieru do paznokci, najprostszych cienkopisów... Czyli wszystko co jest pod ręką, a nic nie kosztuje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lakiery to całkiem ciekawa opcja :)

      Usuń
  3. Ależ pięknie wyszło Ci to chlapanie!!! Sama też trochę próbuję, ale na razie to średnio mi wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też stawiam jeszcze nieśmiało kroki w tej technice. Warto jednak ćwiczyć :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...