poniedziałek, 6 lipca 2015

Komplet na ślub - kartka księga i osłonka na wino


Dzisiaj chcę Wam pokazać komplet jaki zrobiłam na ślub mojej ciotecznej siostry. Całość utrzymana w pastelowych, jasnych kolorach. Kartka księga ma format zeszytu a5, czyli sporo miejsca do ozdabiania :) Wszystkie tekturki pochodzą ze sklepu Eko-deco. Na pierwszej stronie umieściłam imiona Pary Młodej w serduszku. Do tego bukiet kwiatów oraz tekturki ornamentowe, które pokryłam holograficznym pudrem do embossingu. Dzięki temu pięknie błyszczą. Podobnie jak zakochana para w środku księgi również otoczona kwiatami.





Kartkę księgę zgłaszam na wyzwania w:


http://my-dream-craft.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-4-i-slubuje-ci.html


http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-z-fifi-rifi-3-okazje-slub.html


A do kompletu powstała osłonka na wino :)

 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Śliczna księga w pięknych kolorach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory i piękne wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne morelowe barwy ;) Super komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna księga, ja jeszcze tego nie próbowałam:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...