wtorek, 28 lipca 2015

Kartka w różu z digi stemplem [DT Digi-Scrap]

 
Dzisiaj mam dla Was kartkę w różu przygotowaną w ramach inspiracji dla Digi-Scrap. Różowe jest nie tylko tło, ale też listki i kwiatki. To są TE listki, które udało mi się kupić dopiero za drugim podejściem. Ojjj długo na nie czekałam... Są fantastyczne :) Żeby dopasować kolorystycznie digi stempel zmieniłam jego kolor, a następnie wydrukowałam na kalce technicznej. Dzięki temu przez ramkę widoczna jest grafika z mini wieżami Eiffla. Do tego tekturka z elegancką kobietą. I uniwersalna kartka na wyjątkowe życzenia gotowa :)

 
W pracy wykorzystałam stempelek ramkę autorstwa Dragonlady, który oczywiście możecie kupić w  sklepiku Digi-Scrap.

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

10 komentarzy:

  1. Świetna! A pomysł z kalką - rewelacyjny!!! :D
    PS Piękne zdjęcie w poprzednim poście - miło zobaczyć osobę, która tak bardzo wspiera mnie w pracy :))))
    PSS I przepraszam, że nie jestem tak regularnie, jakbym chciała... Dziewczynki co chwilę chorują i to jest wielka przeszkoda, by być u Ciebie regularnym gościem :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym!!! Bardzo gorąco gratuluję kolejnego DT!!! Super! Naprawdę jest kogo i co podziwiać :D

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję :) Jest mi niezwykle miło :) Cieszę się, że mnie odwiedzasz i zawsze zostawiasz motywujące słowa. Wiem, że z dziećmi ciężko znaleźć wolną chwilę, dlatego nie masz co przepraszać, bo ja się wcale nie gniewam :) Życzę Wam dużo zdrówka, trzymajcie się ciepło :)

      Usuń
  2. Fajna kartka, bardzo podoba mi się ten pomysł z ramką na kalce :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękujemy za udział w wyzwaniu I KROPKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sposób w jaki ozdabiasz tekturki :) wyglądają jak lukrowane pierniczki !
    Dziękuje za udział w wyzwaniu I KROPKA
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely card, thank you for joining us in I Kropka challenge. Katka DT I KROPKA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...