poniedziałek, 20 lipca 2015

Kartka w klimacie eko


Do mojej dzisiejszej kartki przemyciłam odrobinę materiału lnianego. By mieć pewność, że będzie się trzymał przeszyłam go maszyną. Podobnie jak brzegi bazy i chorągiewki. Kwiat zrobiłam sama z papierów Piękny Umysł GP. Użyłam również maski z Agaterii, mgiełek i gesso. Drewniane serduszka pochodzą ze sklepu Eko-deco. Listki wycięłam z szarego papieru pakowego i tiulu.



Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa, które zostawiacie pod moimi pracami. Są mega motywujące i za każdym poprawiają mi humor :) Miłego dnia moi mili :)

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna praca, podoba mi się ten wzór, który stworzyłaś z kwadratów i kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całuski :) ale fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna!!! Super to wszystko połączyłaś :DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...