środa, 15 lipca 2015

Aniołek na chmurce [DT Digi-Scrap]


Moja inspiracja na lipcowe wyzwanie mapkowe w Digi-Scrap. Dziecięca karteczka z Aniołkiem Maluszkiem od Oliko, którego pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Karteczka jest cała w błękitach z kolekcji Celebration. Zapraszam do zabawy :)

A mapka wygląda tak: 

 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie w CraftStyle - #17 ...w błękitach...
 
http://craftstylepl.blogspot.com/2015/07/wyzwanie-17-w-bekitach.html
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.  
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

8 komentarzy:

  1. Urocza i słodka jest, bardzo mi się podoba :) I super sobie poradziłaś z moją mapką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka, taka lekka i delikatna :DDD A ten aniołek jest słodki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna karteczka, pozdrowienia,Yolca

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny aniołeczek. Urocza karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i bardzo pogodna. W ogóle tu ładnie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...