poniedziałek, 29 czerwca 2015

Pani na rowerze, motyl i róże


Niezwykle podobają mi się "drewniane" papiery. Mam jeszcze kilka rodzajów, także wszystkich możliwości nie wyczerpałam :) Drewno połączyłam z cytrynowym papierem BeeScrap. Do ozdoby motylek z kalki (przeogromniasty), perełki i czerwone róże. Gdzieniegdzie pochlapałam gesso i tuszem, zawiązałam sznurek i gotowe :)

 
Kartkę zgłaszam na wyzwania w:

http://beescrapshop.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-2-owoce.html
Pracownia Rękodzieła SZOK - Bingo (sznurek, chlapania, "drewniany" papier oraz kwiaty, chlapania, chipboardy)

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-23-bingo.html

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

10 komentarzy:

  1. A ja się zastanawiałam jak wykorzystać ten papier w cytryny... Super wyszło, podobają mi się te kleksy i ten motyl, też próbowałam, ale jeszcze nie wychodzi mi tak ładnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a na kleksy można zakupić stempelek ;) i za każdym razem są ekstra

      Usuń
  2. Świetnie umieściłaś panią na dwóch tłach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Całkowicie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa karteczka :) dziękuje za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także jestem fanką deseczkowych papierów. Podoba mi się jak wykorzystałaś cytrynowy papier. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kartka i superowe zastosowanie deseczek. Dziękuję za udział w "Owocowym wyzwaniu" Bee Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taką kolorystykę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...