poniedziałek, 15 czerwca 2015

Morski tag mediowy

 

Tag z serii morskie opowieści :) Tekturki z iKropki. Papiery Sodalicious i UHK. Nawet udało mi się przemycić maskę z Agaterii koło konika morskiego. Użyłam również mikrokulek, gessa i mgiełki. Takie morskie "chlapu-ciapu" :)



 

 
Taga zgłaszam na wyzwanie w JUST TAG IT! - Podwodna przygoda
 
http://justtagit.blogspot.ie/2015/06/wyzwanie-tagowe-11-podwodna-przygoda.html
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

9 komentarzy:

  1. Piękny!!! Mam w domu dwóch marynarzy, ale jeszcze nigdy nie robiłam nic marynistycznego, muszę w końcu zrobić coś takiego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) koniecznie zrób, z pewnością będzie wspaniały prezent :)

      Usuń
  2. piekny:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Podwodnym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny!!!! :D Trzymam kciuki za wygraną :))) Pięknie się rozwijasz kartkowo :D Uwielbiam do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak motywujące słowa :) Postaram się iść tylko naprzód :)

      Usuń
  4. Pełen głębi, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cieszę się, że się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...