środa, 10 czerwca 2015

Kobiecy komplet - Paryż w różowych okularach


Mini karteczka dla niej z papierów UHK Allo Allo. Kartka ma wymiary 10x10cm. Do tego grubaskową kopertą zapinaną na magnes. Wykonana za pomocą tablicy do kopert. Tekturkę z kobietą pokryłam UTEE. Fajny efekt. Trochę plastikowy. Całość pochlapana super mgiełką z purpurową poświatą.

 





 
Komplecik zgłaszam na wyzwanie w Pracowni Rękodzieła SZOK Wiosna w Paryżu
 
http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-22-wiosna-w-paryzu.html
 
Oraz na wyzwanie w iKropce Podróże

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2015/06/wyzwanie-23-challenge.html

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

17 komentarzy:

  1. Świetne! Mogę zadać 3 pytania? ;)
    Co to jest to utee?
    Skąd tekturka?
    I te magnesy na zapięcie pudełka - gdzie takie można nabyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UTEE to w skrócie Ultra Thick Embossing Enamel. Takie specjalne kryształki, które po nagrzaniu tworzą błyszczącą powłokę. Ja mam białe, dlatego przypomina mi to plastik :) Mając np.foremki można robić różne ciekawe rzeczy, chyba nawet elementy bizuterii. To moje pierwsze kroki w tym temacie, także sama jeszcze się uczę :) Tekturka pochodzi z iKropki. A magnesy wycięłam wykrojnikami z maty magnetycznej, którą można kupić w arkuszu A4 w CraftPassion :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tobie trzymają te magnesy? bo mi puszczają

      Usuń
    3. Aaaa, to już wszystko wiem! Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. fantastyczna forma opakowania i cudowna ta ozdobiona tektureczka . Super wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) no tak lekko te magnesy się łapią niestety..trochę uformowałam papier, żeby nie odstawał i się samo nie otwierało i jest ok. Tak teraz myslę, że może ten magnes z kółkiem metalowym połączyć to wtedy byłoby idealnie.

      Usuń
  3. Cudowna, śliczna, wspaniała :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! I wcale nie wygląda plastikowa, ale lukrowo! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) faktycznie.. nie pomyślałam, że to może być też lukier :)

      Usuń
  5. Beautiful card, thank you for joining us in I KROPKA challenge. Katka (DT I kropka)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalna praca!!!
    Dziękuje za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...