poniedziałek, 8 czerwca 2015

Eksplodujące pudełko dla mamy i taty


Pudełko dla rodziców. Z orderami dla "Super Mamy" i "Super Taty". Na środku pyszny tort z kwiatkami i sercem. Dodatkowo na dwóch pozostałych bokach zdjęcia. Drewniane serduszka - moje ulubione - ze sklepu Eko-deco. Papiery z Beescrap Craftowe marzenie. Już szykuję następny box z ich udziałem. Bardzo mi się spodobały. Serwetka z listkami to pewnie już Wam znany wykrojnik z CraftPassion. To moje kolejne nowości w pracowni. Jeszcze czekam na paczkę z pudrami do embossingu i szlaban na zakupy. Nawet te kuszące oferty rabatowe do odbioru na zlocie w Warszawie pozostaną jedynie kuszące... Scrapozakupoholizmowi mówię stanowcze NIE! :)

A właśnie...wybiera się ktoś z Was na Zlot do Warszawy 13.czerwca?




 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...