niedziela, 7 czerwca 2015

Białe koperty z białą wstążką


Skromne koperty np. na ślub z widocznym motywem serc. Wypróbowywałam nowy wykrojnik od Marianne Design LR0299 oraz tablicę do kopert Envelope Punch Board We R Memory Keepers. Fajna zabawa :) Obie koperty robione z arkusza wielkości 21x21cm i gramatury 250. Różowa ma wymiary ok. 16x10,5cm, a biała 17x10cm. Poza takimi cienkimi kopertami można robić i grubsze koperty na kartki 3D. Robiłam też takie mini na mini kartki grubaski wykorzystując jedynie arkusze A4. Po przejrzeniu filmików na youtube stwierdzam, że ta tablica ma o wiele więcej możliwości. Na kanałach głównie angielskojęzycznych dziewczyny robiły różne pudełka, pudełeczka, a nawet wstążki czy kwiatki :) Ja jestem na etapie eksperymentowania.


 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...