wtorek, 26 maja 2015

Sukienka origami w folkowe wzory dla Mamy [DT Digi-Scrap]


W ramach inspiracji dla Digi-Scrap poczyniłam taką minimalistyczną kartkę dla Mamy. W roli głównej sukienka origami w folkowe wzory. Spodobało mi się robienie tych sukienek :) Na youtube jest pełno filmików o origami. Polecam. Do tego mini wieszaczek z drucika. Stwierdziłam, że idealną bazą do kartki będzie papier craft. Tło z szarego papieru potraktowałam gesso. Kilka akcentów w postaci kryształków. Oraz obowiązkowo digi stempel "Dla Ciebie Mamo" wytuszowany Distessem.

 
Kartkę zgłaszam na wyzwania w:
 
Skarbnicy Pomysłów - Dla Mamy
 
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2015/05/wyzwanie-5-dla-mamy.html
Namaste - Dzień Matki 
 
http://swiatnamaste.blogspot.co.uk/2015/05/29-wyzwanie-dzien-matki.html
http://www.namaste.com.pl/
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

11 komentarzy:

  1. Cudna jest. I ten wieszak...piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialny pomysł! Szkoda, że wcześniej tego nie znałam, bo sama pokusiłabym się o kartkę z taką sukieneczką ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka!!! Pomysł z folkową sukienką na craftowym tle genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale extra! Cudny pomysł na kartkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że tez nie wpadłam na taki pomysł, choć właściwie to nie mam takich talentów, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Że tez nie wpadłam na taki pomysł, choć właściwie to nie mam takich talentów, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super pomysl! dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...