sobota, 2 maja 2015

Pomysł na opakowanie prezentu dla malucha


Kochani, jak tam Wasz weekend majowy? U mnie niebo pełne chmur, ale bynajmniej nie jest to przeszkodą w kreatywnym spędzaniu wolnego czasu.
Dzisiaj mam dla Was coś innego niż kartki okolicznościowe. Jednak również z papierem w roli głównej.  Wszechstronność tego materiału jest czasami zdumiewająca.
Jak można fajnie przyozdobić prezent dla malucha? Wyciąć misia :) Tak mi się spodobał ten miś z zaproszenia na sesję fotograficzną, że postanowiłam wykorzystać ten motyw i ozdobić nim prezent dla dziewczynki. Po rozpakowaniu podarku można wykorzystać kartkę z misiem i postawić na półce u malucha. Ozdoba jak malowana, a wycinana ;)
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Mam taka pracę,że im więcej ludzi ma wolne to ja mam wi ęcej pracy, cały weekend w pracy dzis od 16stej,24 godz.....opakowanie bardzo pomyslowe,swietne,super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, nie zazdroszczę..ale jak to mówią, ktoś musi pracować, żeby odpoczywać mógł ktoś..niestety..

      Usuń
  2. Słodki ten miś, śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! To jest genialny pomysł! :D I cudowne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...