sobota, 9 maja 2015

Podróżne koty gwiazdorzą, czyli zielone i brązowe minky w akcji

 
Coraz cieplejsze dni sprzyjają wojażom zarówno w bliskie, jak i dalekie krainy. Żeby pozwiedzać ruiny lub legendarne knajpy, tudzież zawędrować na szczyt, by krzyknąć z radości "A hoj przygodo!", niejednokrotnie trzeba pokonać kilkaset kilometrów pociągiem*, samochodem*, autobusem* etc. (*niepotrzebne skreślić). Aby uprzyjemnić podróż jakimkolwiek środkiem transportu uszyłam poduszki koty. Z jednej strony przyjemny polar minky, z drugiej bawełna w gwiazdki. Mniejszy zielony kot został uszyty według mojego wykroju. Coś tam zmierzyłam, coś narysowałam, wycięłam i powstał. Ciut za mały dla mnie, za to idealny dla dziecka. Z większym musiałam nieco pokombinować, żeby był taki w sam raz. Pomysł na koty zaczerpnięty z Mollie Potrafi wg kursu Ewy z bloga Robię w domu.
 


 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! robią wrażenie. Kolory bardzo mi się podobają i to że są nieprzekombinowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!! Teraz nie pozostaje już nic innego, jak tylko wybrać się na jakąś przygodę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) podoba mi się pomysł z uszkami i ogonkami!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...