poniedziałek, 25 maja 2015

Album warsztatowy z embossingiem


W sobotę byłam na wspaniałych warsztatach, które prowadziła Dorota Kopeć. Do wykonania mieliśmy album. Taki w sumie mixmediowy. Bo znalazły się na nim i gesso, i mgiełki, tusze, stemple, a na okładce embossing na gorąco. Pierwszy raz robiłam taki embossing i jestem oczarowana. Co prawda średnio mi wyszedł, bo maska miała zbyt duży wzór. Drobniejsze elementy wyglądały o niebo lepiej. Przekonałam się, że media jednak nie "gryzą", bo do tej pory rzadko z nich korzystałam. Ale już chcę więcej... Teraz tylko czekają mnie "małe" zakupy w sklepach i będę działać :)







 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

5 komentarzy:

  1. Fantastyczny!!! Oj zazdroszczę Ci tych warsztatów z Dorotą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam dziewczyny :) po warsztatach też bym sobie zazdrościła...było mega :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...