sobota, 11 kwietnia 2015

Niespodzianka będąca dobrą nowiną [DT Digi-Scrap]

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, podzielę się z Wami dobrą nowiną ;) Od przedwczoraj jestem oficjalnie członkinią DT Digi-Scrap. Zajrzyjcie proszę na bloga Digi-Scrap i zobaczcie jakie zdolne dziewczyny  zasilają szeregi teamu. Mam nadzieję, że będziecie mi kibicować, dzięki czemu razem stworzymy cuda. Tutaj na blogu również będę przedstawiać swoje inspiracje stworzone w ramach DT Digi-Scrap. Pierwsza inspiracja wkrótce... Liczę na Was. Poniżej moja wizytówka :)


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...