piątek, 3 kwietnia 2015

Kartka ślubna w beżach i brązach plus czerwone róże


Róże robiłam ręcznie z papieru czerpanego. Kupiłam kilka arkuszy papieru czerpanego i od czasu do czasu coś uda mi się wyczarować. Do tego ta boska serwetka, na którą chorowałam od dawna. A teraz w końcu jest też moja. Warto było zainwestować :) Serce się raduje, portfel płacze...ale uwielbiam to, co robię :)


Zapraszam Was do mojego butiku na Artillo. Ta karteczka też niedługo tam dołączy. Pozdrawiam Was gorąco w te niezbyt ciepłe wiosenne dni.
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. przeurocza i prześliczna, robi piorunujące wrażenie! gratuluję! pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska karteczka! :))) Widać w Tobie wielką pasję :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Czerwone kwiaty znakomicie ozywiają stonowaną kartkę. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...