piątek, 17 kwietnia 2015

Inspiracja komunijna z digi stemplem - jeden stempel w dwóch odsłonach [DT Digi-Scrap]


Witajcie! Dzisiaj znowu mam dla Was inspiracje z digi stemplem. Jeden stempel w dwóch odsłonach. Nie bez powodu tak zatytułowałam ten post. Będą bowiem dwie prace. Tym razem coś z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Kartki wykonałam w ramach DT Digi-Scrap. Ten piękny stempel komunijny od Ivo możecie oczywiście znaleźć w sklepiku Digi-Srap.


Pierwsza opcja kolorystyczna to zieleń, biel i błękit. Jak widzicie stempelek dopasowałam do tła. Zielony gołąbek pasuje tutaj idealnie.


Druga opcja to szarość i biel. Tym razem wszystko jest niemal monochromatyczne, nawet listki pozostały srebrzyste. A stempelek zrobiłam jasnoszary.


 
Jak widzicie digi stempelki kolorować można również przed wydrukowaniem. Wszystko zależy od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Zachęcam Was do eksperymentowania.


Papiery to oczywiście moje ulubione UHKi. Szare papiery to nowa kolekcja Celebration.


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

11 komentarzy:

  1. Obie wersje sa swietne, sliczne te karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarości i biel mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! Mnie zauroczyła ta zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki! Bardzo mi się podoba ta pierwsza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie super, ale ta druga bardziej podoba mi się kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...